W tej produkcji pokazuję jak wykonałem serwis siłownika hydraulicznego w ciągniku T-25A od momentu zdejmowania go z maszyny do założenia z powrotem na właściwe miejsce i uruchomienie. Na koniec oczywiście nie zapomnijcie uzupełnić ewentualne braki w oleju, żeby podnośnik funkcjonował prawidłowo.
UWAGA – uszczelkę, którą rozcinam w filmie (9:36) nie było w zestawie naprawczym. Co ciekawe, miałem trzy takie zestawy i w żadnym jej nie było, więc zanim zrobisz to co ja sprawdź, czy masz tą część, bowiem można później zaliczyć wytrzeszcz gałek ocznych. 🙂 Być może to przypadek, więc tylko nadmieniam, co mnie spotkało. Na szczęście zdobyłem ją osobno w sklepie, ewentualnie można w sieci kupić cały taki zaworek.
Rozcięcie pierścienia na tłoku siłownika (7:53) jest (EDIT: było :)) jedyną znaną mi możliwością jego montażu. Trzy wyrzuciłem, ponieważ pierwszego naciągałem mechanicznie przez co bezpowrotnie stracił swój wymiar, drugiego nagrzałem gorącą wodą (efekt podobny), a trzeciego podgrzałem lekko opalarką, a i tak zaczął się topić. Jeśli jest inna opcja jego montażu to chętnie ją poznam. Rozcięcie załatwiło temat, a w internecie widziałem takie wkładki już rozcięte fabrycznie. Mimo to, jeśli nie ufasz temu rozwiązaniu w sieci również są do kupienia gotowe tłoki do siłownika T-25A.
Zapraszam do oglądania, subskrybujcie, lajkujcie, komentujcie, udostępniajcie i czekajcie na kolejne produkcje, trzymajcie się! 😀
@RozQuad Jazdy
Pobrane z Youtube Naprawa Podnośników, Serwis Podnośników w Warszawie. Podnośniki koszowe to niezwykle praktyczne urządzenia służące do podnoszenia ludzi za pomocą platformy lub kosza, a także hydraulicznego ramienia, nasza firma jest w stanie pomagać w naprawie podnośnika koszowego.
Naprawa żurawi hydraulicznych. Żurawie hydrauliczne, w przeciwieństwie do podnośników, przeznaczone są do podnoszenia i przenoszenia materiałów budowlanych. Wykonujemy pełną regenerację podnośników hydraulicznych. Zajmujemy się takimi naprawami siłowników hydraulicznych jak wymiana tłoczyska w Warszawie. Regeneracja siłowników hydraulicznych – najlepsze uszczelniania sprawdzonej polskiej marki.
Kompleksowa naprawa podnośników. Specjaliści zatrudnieni przez Podnośniki.biz.pl zajmują się kompleksowym serwisem podestów ruchomych przejezdnych wolnobieżnych, Stały serwis podnośników koszowych to gwarancja bezpiecznej i efektywnej pracy operatorów zwyżek. Dlatego nasze usługi naprawy oraz konserwacji dostępne są w naszej firmie mobilnego mechanika, mechanika z dojazdem oraz serwisu.
Naprawa podnośników koszowych. Podnośniki.biz.pl oferuje swoim klientom również takie usługi jak serwis podnośników koszowych oraz podestów nożycowych różnych producentów. Naprawy dźwigów. Naprawa dźwigów i sterowników do urządzeń dźwigowych. Jesteśmy specjalistami w dziedzinie naprawiania dźwigów, Mechanik z Dojazdem.
Related
44 thoughts on “Wladimirec T-25A – naprawa siłownika hydraulicznego od A do Z”
Czy te plastikowe pierścienie 7.55 na pewno są do przecięcia? ja pamiętam że gotowałem je w wodzie a jak zmiękły to z trudem ale wchodziły i bez przecinania
Przechodziłem to w sobotę… Ja nie przecinalem tych teflonowych pierscini a podgrzalem w wodzie i takimi "łyzkami" do zakladania opon w rowerze naciagalem … Samemu to przejebana robota… Lecz da sie zrobic
Słynne pierścienie według instrukcji mają ustabilizować oring,a nie uszczelniac. Podsumowując uszczelnia oring,a pierścienie zapobiegają przed przemieszczenie oringu. Pierścienie mogą być przecięte,ważne jest by były zamontowane i oring dzięki nim nie miał luzu.
Witam, spoko filmik przyda się bo tesz mam min. siłownik do naprawy. Chciałbym zapytać o końcową cześć zadania, czyli jak uruchomić cały układ (oczywiście po umyciu filtra, wymianie oleju itd) na zamkniętym czy otwartym siłowniku? Czy tak jak Pan dosłać oleju trochę a dopiero potem założyć przewody?? Pozdrawiam
Przypadkiem trafiłem na ten film. Widzę wiele pytań odnośnie uszczelnień. Pierścienie na tłoku przy oringu to tzw. przeciwwycisk, zwiększaja wytrzymałość oringa . W czasie pracy likwidują szczelinę między tłokiem a cylindrem. Pierścienie można przeciąć. Autor filmu popełnił mały błąd tnąc je na prosto. Tniemy zawsze pod kątem ( nawet jak podpora w czasie pracy się rozejdzie – nie stworzy szczeliny. Jeżeli stare nie są zniszczone mogą zostać. Zamiast blaszek zgarniajacych zanieczyszczenia z tłoczyska, można użyć uszczelniacz hydrauliczny z poliuretanu. Nie stosować simmeringow – marne z nich zgarniacze. Pomijam kwestie jakości uszczelniaczy w kpl. Naprawczych. Dużo lepiej sprawdzi się dobór uszczelniaczy indywidualnie do każdego siłownika (wykonanie siłowników nie powala). Z tego co pamiętam dobranie na dobrej jakości uszczelniaczy to koszt kilkadziesiąt złotych. Pozdrawiam.
No spoko spoko dobrze wiedzieć, że nawet i przecięty pierścień a nic się nie dzieje, siłownik nie opuszcza bez potrzeby, bo i tak się dziać potrafi. Ale idąc inna myślą odnośnie tego ciągnika. To jakie powinno być ciśnienie w ogumieniu (tył i przód)? U mnie nie wiedząc napompowałem tylne koła na 2,5 bara. Ale tak mnie wytrzęsło, że nie wiem, nawet na wolnych biegach. Zmniejszyłem do 2,0 bara, to już nieco lepiej. Dlatego ciekawi mnie ile powinno wynosić? A druga kwestia to dotyczy dźwigni biegu rewers. Czy ma ktoś jakiś patent na jej dokręcenie pod kabiną?
Pierścienie plastykowe się podgrzewa, a tych stalowych cienkicj podkładek tzw. oczyszczaczy tłoczyska kładzie się więcej. Żeby wystawały mad górną pokrywę siłownika. Z biegiem zużywania się tłoczyska możemy likwidować wycieki dokręcając tę blachę która je zamyka od góry.To tak z 40 letniego doświadczenia z Władkiem. Pozdrawiam.
Przydatny film ! Akurat cieknie mi silownik . U mnie leci z tego pstryczka malego . Mozesz wrzucic czesci do regeneracji skad brales ? Sa gdzies zestawy kompletne do regeneracji ?
A co się stało z tą plastikowa podkładka z glowiczki co była za oringiem od środka? Bo przy zakładaniu pokazane jest tylko że wkładasz oring i podkładki dystansujące?
Т-25 мега супер! Уважение и респект таким аккуратным мастерам, за наших мурзилок конечно стыдно,если трактор то значит должен быть весь в говне и в масле, обосранный с ног до головы и масло на половину с водой,ни какого уважения к технике, будь то она калхозная или своя без разницы.
Jeszcze nie remontowałem siłownika w swoim władku ale zamiast przecinać zdecydowałbym się podgrzać te białe plastikowe podkładki. Pozdrawiam i dzięki za super pokaz. Sorry nie doczytałem informacji pod video, sorry.
Pierścienie na tłok zakładamy w całości, trzeba było wrzucić na 20-30 sek do gotującej wody i bez problemu założy się na tłok (zmięknie irozciągnie się) ,a jak będzie stygł i się kurczył trzeba go przytrzymać przy ściance bo inaczej przekręci się na bok i tak zostanie.
Czy jak siłownik jest zaolejony na tym świecącym elemencie który wsuwa się i wysuwa z obudowy to znaczy że przepuszcza? Maszyny np. kosiarkę 1.65m jak by nie opuszcza pozwoli tylko ją zrzuca na ziemię.
Nie musiałeś rozcinać tych białych uszczelnień, wsadzasz do gorącej wody na bardzo krótką chwilę, zakładasz szybko, one się chłodzą i wracają do pierwotnego rozmiaru
Czy te plastikowe pierścienie 7.55 na pewno są do przecięcia? ja pamiętam że gotowałem je w wodzie a jak zmiękły to z trudem ale wchodziły i bez przecinania
Nie mogę wyjąć małego tłoczka żeby wymienić uszczelnienie ,czy jak go zostawię to podnośnik będzie dobrze działać czy nie
Witam jaki olej stosujesz do układu hydraulicznego?
Bo nie wiem co zalać.
Super robota!
Pierdziele przecielem i nie wróciły do tego samego rozmiaru
Przechodziłem to w sobotę… Ja nie przecinalem tych teflonowych pierscini a podgrzalem w wodzie i takimi "łyzkami" do zakladania opon w rowerze naciagalem … Samemu to przejebana robota…
Lecz da sie zrobic
Słynne pierścienie według instrukcji mają ustabilizować oring,a nie uszczelniac. Podsumowując uszczelnia oring,a pierścienie zapobiegają przed przemieszczenie oringu. Pierścienie mogą być przecięte,ważne jest by były zamontowane i oring dzięki nim nie miał luzu.
Na jaki klucz są węże do silownika
Trzeba było unieść węże siłownika do góry po ich odkręceniu od siłownika. Olej pozostałby w nich i mniej pracy przy odpowietrzaniu układu.
Witam, spoko filmik przyda się bo tesz mam min. siłownik do naprawy. Chciałbym zapytać o końcową cześć zadania, czyli jak uruchomić cały układ (oczywiście po umyciu filtra, wymianie oleju itd) na zamkniętym czy otwartym siłowniku? Czy tak jak Pan dosłać oleju trochę a dopiero potem założyć przewody?? Pozdrawiam
I jak po wymianie uszczelnień, nadal po czasie siłownik jest szczelny i suchy?
3:00 w tle frezarka ,to wiadomo że fachowiec i już nie ma dalej oglądać 🙂 hehe
Tuleja siłownika pochodzi z luf T34 😀
Witam , z jakiego sklepu ten komplet naprawczy uszczelek tłoka?
sprzedam ten siłownik nowy i dobry
Jakie są wymiary tego pierścienia co się na tłok zakłada tego plastikowego co w zestawie nie ma?
Przypadkiem trafiłem na ten film. Widzę wiele pytań odnośnie uszczelnień. Pierścienie na tłoku przy oringu to tzw. przeciwwycisk, zwiększaja wytrzymałość oringa . W czasie pracy likwidują szczelinę między tłokiem a cylindrem. Pierścienie można przeciąć. Autor filmu popełnił mały błąd tnąc je na prosto. Tniemy zawsze pod kątem ( nawet jak podpora w czasie pracy się rozejdzie – nie stworzy szczeliny. Jeżeli stare nie są zniszczone mogą zostać. Zamiast blaszek zgarniajacych zanieczyszczenia z tłoczyska, można użyć uszczelniacz hydrauliczny z poliuretanu. Nie stosować simmeringow – marne z nich zgarniacze. Pomijam kwestie jakości uszczelniaczy w kpl. Naprawczych. Dużo lepiej sprawdzi się dobór uszczelniaczy indywidualnie do każdego siłownika (wykonanie siłowników nie powala). Z tego co pamiętam dobranie na dobrej jakości uszczelniaczy to koszt kilkadziesiąt złotych. Pozdrawiam.
Naprawiany siłownik naprawiasz cały czas a czas kosztuje lepiej dać dwie stówki i kupić nowy który już nie naprawiasz bo działa.
a jakis sensownie pokazany film rozbierania rozdzielacza i jego naprawy posiadasz?
w 9 min 16 sek…ile tam uszczelek wchodzi bo miejsca jest na 2 ale ciezzko włozyc..wcisnałem 1.5
No spoko spoko dobrze wiedzieć, że nawet i przecięty pierścień a nic się nie dzieje, siłownik nie opuszcza bez potrzeby, bo i tak się dziać potrafi.
Ale idąc inna myślą odnośnie tego ciągnika. To jakie powinno być ciśnienie w ogumieniu (tył i przód)? U mnie nie wiedząc napompowałem tylne koła na 2,5 bara. Ale tak mnie wytrzęsło, że nie wiem, nawet na wolnych biegach. Zmniejszyłem do 2,0 bara, to już nieco lepiej. Dlatego ciekawi mnie ile powinno wynosić?
A druga kwestia to dotyczy dźwigni biegu rewers. Czy ma ktoś jakiś patent na jej dokręcenie pod kabiną?
Tam jedna uszczelka na tłoku siada po co wszystko wymieniać no chyba że to film instruktażowy.
Super film.
Film.Rewelacja.
Jprdlę na pusto podnośnik testować i udawać że się zrobiło..he he .Skąd tacy "mechanicy' się biorą??
Pierścienie plastykowe się podgrzewa, a tych stalowych cienkicj podkładek tzw. oczyszczaczy tłoczyska kładzie się więcej. Żeby wystawały mad górną pokrywę siłownika. Z biegiem zużywania się tłoczyska możemy likwidować wycieki dokręcając tę blachę która je zamyka od góry.To tak z 40 letniego doświadczenia z Władkiem. Pozdrawiam.
Przydatny film ! Akurat cieknie mi silownik . U mnie leci z tego pstryczka malego . Mozesz wrzucic czesci do regeneracji skad brales ? Sa gdzies zestawy kompletne do regeneracji ?
pięknie pokazane !!!!!! dziękuję panu
🙂👍
A co się stało z tą plastikowa podkładka z glowiczki co była za oringiem od środka? Bo przy zakładaniu pokazane jest tylko że wkładasz oring i podkładki dystansujące?
Mam pytanie trzeba te pierścienie plastikowe wymienić?czy mogą zostać stare?
Można wiedzieć ile w sumie jest tych uszczelek do wymiany? Chcę kupić cały komplet a nie sztukować.
Witam nie wiem czy ja robię coś źle ale nie mogę wyjąć tego zaworka co jest na górze siłownika, jakby mógł Pan jakoś pomóc.
Super robota łapka w górę i sub leci
Pozdrawiam
Т-25 мега супер! Уважение и респект таким аккуратным мастерам, за наших мурзилок конечно стыдно,если трактор то значит должен быть весь в говне и в масле, обосранный с ног до головы и масло на половину с водой,ни какого уважения к технике, будь то она калхозная или своя без разницы.
postovani mladi gospodine,dok gledam vas video servisiranje cilindra,vrh vrhova strojarstva sve pohvale majstor nad majstorima pozdrav iz Hrvatske.
Jeszcze nie remontowałem siłownika w swoim władku ale zamiast przecinać zdecydowałbym się podgrzać te białe plastikowe podkładki. Pozdrawiam i dzięki za super pokaz. Sorry nie doczytałem informacji pod video, sorry.
Pierścienie na tłok zakładamy w całości, trzeba było wrzucić na 20-30 sek do gotującej wody i bez problemu założy się na tłok (zmięknie irozciągnie się) ,a jak będzie stygł i się kurczył trzeba go przytrzymać przy ściance bo inaczej przekręci się na bok i tak zostanie.
Czy jak siłownik jest zaolejony na tym świecącym elemencie który wsuwa się i wysuwa z obudowy to znaczy że przepuszcza?
Maszyny np. kosiarkę 1.65m jak by nie opuszcza pozwoli tylko ją zrzuca na ziemię.
Dziękuję
Какая краска, что кисточкой подкрашиваешь? jaką firmę malarską zabarwiasz pędzlem. numer koloru
Nie musiałeś rozcinać tych białych uszczelnień, wsadzasz do gorącej wody na bardzo krótką chwilę, zakładasz szybko, one się chłodzą i wracają do pierwotnego rozmiaru
Привіт з України! Гарна робота! Удачі ! З мене в підтримку каналу 👍👍👍👍🚜
Super filmik, na pewno się przyda 😉
do osi ramion załóz smarowniki 2 szt to samo na wachacz przedniej osi wybij tuleje natnij kamieniem nie d przewiercenia tak twarde [pokombinuj]
Polecam też wyczyścić filtr hydrauliczny😉