W tym odcinku sprawdzę dwie windy znajdujące się w jednym z bloków przy ul. Strzelców 19 na Prądniku Czerwonym. W pierwszym ujęciu przejadę się nową windą Lift Service która została wyprodukowana w 2018 roku zastępując przy tym ZREMBa z przedziałem meblowym. Po lewej stronie pozostała jeszcze osiedlówka po modernizacji przez Lift Service. Zapraszam do oglądania 🙂
ul. Strzelców 19
ilość pięter 14
Zarządca: SM Prądnik Czerwony
Dźwigi konserwuje firma UTiB
Lift Service
Rok produkcji 2018
Udźwig: 1050kg lub 14 osób
Dźwig konserwuje UTiB
ZREMB Osiedlowy II generacji (mod. Lift Service)
Rok produkcji: 1981
Rok modernizacji 2018
Udźwig 500kg / 6 osób
Dźwig konserwuje UTiB
Modernizacja:
– Nowe sterowanie dźwigiem
– Nowa konsola, piętrowskazywacz, gong
– Zmienione przyciski przywołań od LS
Moja opinia:
Blisko trzyletnie urządzenie od LS. Jak widać na załączonym filmie wyświetlacz albo uległ awarii bądź został uszkodzony. Oświetlenie jak to bywa w nowych windach również nie działa w pełni. Poza tym jak to często w nowych LS sterownik często musi dłużej pomyśleć zanim dźwig ruszy z miejsca i to nie tylko pojedynczy przypadek. Natomiast co do osiedlówki to została ona tak, a nie inaczej zmodernizowana. Tak jak wspominałem na filmie panel jest zamontowany tak, że nie wiele brakuje mu do sufitu. Standardowo jak na modernizacje Lift Service jest zamontowane nowe sterowanie i zapowiedzi głosowe. Poza tymi niedogodnościami osiedlówka bardzo dobrze się prezentuje. Obicie kabiny w stylu boazerii zrobione jeszcze przez firmę konserwującą UTiB która bardzo dobrze dba o konserwacje osiedlówek na Prądniku Czerwonym.
Na koniec odcinka podsumowanie muzyczne i kilka ujęć z ulicy Strzelców pokazującą obecną sytuacje dźwigową w tym miejscu. Bowiem w połowie lipca 2020 roku ostatni oryginał został wymieniony na Lift Service. Obecnie w tych 4 wieżowcach możemy znaleźć jedynie cztery osiedlówki bez przedziałów meblowych po modernizacji LS. Natomiast wszystkie oryginały z przedziałem meblowym zostały wymienione na nowe urządzenia w latach 2018-2020.
Pobrane z Youtube Naprawa Podnośników, Serwis Podnośników w Warszawie. Podnośniki koszowe to niezwykle praktyczne urządzenia służące do podnoszenia ludzi za pomocą platformy lub kosza, a także hydraulicznego ramienia, nasza firma jest w stanie pomagać w naprawie podnośnika koszowego.
Naprawa żurawi hydraulicznych. Żurawie hydrauliczne, w przeciwieństwie do podnośników, przeznaczone są do podnoszenia i przenoszenia materiałów budowlanych. Wykonujemy pełną regenerację podnośników hydraulicznych. Zajmujemy się takimi naprawami siłowników hydraulicznych jak wymiana tłoczyska w Warszawie. Regeneracja siłowników hydraulicznych – najlepsze uszczelniania sprawdzonej polskiej marki.
Kompleksowa naprawa podnośników. Specjaliści zatrudnieni przez Podnośniki.biz.pl zajmują się kompleksowym serwisem podestów ruchomych przejezdnych wolnobieżnych, Stały serwis podnośników koszowych to gwarancja bezpiecznej i efektywnej pracy operatorów zwyżek. Dlatego nasze usługi naprawy oraz konserwacji dostępne są w naszej firmie mobilnego mechanika, mechanika z dojazdem oraz serwisu.
Naprawa podnośników koszowych. Podnośniki.biz.pl oferuje swoim klientom również takie usługi jak serwis podnośników koszowych oraz podestów nożycowych różnych producentów. Naprawy dźwigów. Naprawa dźwigów i sterowników do urządzeń dźwigowych. Jesteśmy specjalistami w dziedzinie naprawiania dźwigów, Mechanik z Dojazdem.
Related
7 thoughts on “Lift Service vs ZREMB po modernizacji LS | Kraków, ul. Strzelców 19 | Dzielnica III Prądnik Czerwony”
Świetny film! Osiedlowka jeździ zacnie i tak samo wygląda. Lift service to już nowa winda ale chociaż odrabia nietuzinkowym wyglądem kabiny, jak to w ich przypadku często bywa. Like
Jak zawsze świetny film 🙂 Lift-Service nie różni się praktycznie niczym od pozostałych instalowanych na Prądniku Czerwonym. Blaszana kabina z okleiną sklejko/drewnopodobną, standardowe przyciski przywołań i piętrowskazywacz LCD. Szkoda tylko, że ten Lift-Service po 3 latach nie pracuje wcale wzorowo. Jego stan jest dobry, jednak już słychać podczas jazdy dźwięki, których nie powinno być. Do tego ciekawe co stało się z tym piętrowskazywaczem – sam zepsuł się po ledwie 3 latach, czy może ktoś mu pomógł? Licencja pomimo, że zmodernizowana to radzi sobie świetnie – cicho pracuje, bez żadnych problemów. Pomimo tego falownika i tak czuć pewien klimat – kabina z tych paneli oraz półmrok w kabinie tworzą świetny klimat. Według mnie, nawet tak silne modernizacje licencji byłyby o wiele lepsze, niż ich całkowite wymiany na Prądniku Czerwonym. Swoją drogą, zastanawiam się dlaczego zmodernizowano tylko kilka licencji? Skoro i tak mają być wymienione, to po co było je modernizować? No chyba, że było podobnie jak na Prądniku Białym – te modernizacje to tylko "próbniki", które jak widać nie przypadły chyba do gustu spółdzielni, skoro później zaczęły się masowe wymiany pozostałych licencji. Wielka szkoda, bo o wiele lepsze byłyby takie modernizacje, niż wymiany tych klasyków. Świetne porównanie, w którym jak zawsze wygrywa ZREMB 🙂 Super film!
L-S jeździ jak jeździ. Jednak ten lekko uszkodzony wyświetlacz to nic dobrego, ogółem jazda nie jest komfortowa. Osiedlówka mimo tej mocnej modernizacji jest dużo lepsza niż ta nówka. Szkoda że tutaj pozbyto się wszystkich oryginałów w tych 14-piętrowcach, a jeszcze rok temu były dwa takie bloki (Strzelców 17 i 23) z oryginalnymi licencjami.. Super film!
Świetny film! Osiedlowka jeździ zacnie i tak samo wygląda. Lift service to już nowa winda ale chociaż odrabia nietuzinkowym wyglądem kabiny, jak to w ich przypadku często bywa. Like
Jak zawsze świetny film 🙂
Lift-Service nie różni się praktycznie niczym od pozostałych instalowanych na Prądniku Czerwonym. Blaszana kabina z okleiną sklejko/drewnopodobną, standardowe przyciski przywołań i piętrowskazywacz LCD. Szkoda tylko, że ten Lift-Service po 3 latach nie pracuje wcale wzorowo. Jego stan jest dobry, jednak już słychać podczas jazdy dźwięki, których nie powinno być. Do tego ciekawe co stało się z tym piętrowskazywaczem – sam zepsuł się po ledwie 3 latach, czy może ktoś mu pomógł?
Licencja pomimo, że zmodernizowana to radzi sobie świetnie – cicho pracuje, bez żadnych problemów. Pomimo tego falownika i tak czuć pewien klimat – kabina z tych paneli oraz półmrok w kabinie tworzą świetny klimat. Według mnie, nawet tak silne modernizacje licencji byłyby o wiele lepsze, niż ich całkowite wymiany na Prądniku Czerwonym. Swoją drogą, zastanawiam się dlaczego zmodernizowano tylko kilka licencji? Skoro i tak mają być wymienione, to po co było je modernizować? No chyba, że było podobnie jak na Prądniku Białym – te modernizacje to tylko "próbniki", które jak widać nie przypadły chyba do gustu spółdzielni, skoro później zaczęły się masowe wymiany pozostałych licencji. Wielka szkoda, bo o wiele lepsze byłyby takie modernizacje, niż wymiany tych klasyków.
Świetne porównanie, w którym jak zawsze wygrywa ZREMB 🙂
Super film!
Emmmmmmmmm…… Dlaczego wyświetlacz jest tak wysoko? (Dlatego nie lubię LiftService)
L-S z drewnianą budą jest kozacki, osiedlówka mimo modernizacji daje radę. Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru.
L-S jeździ jak jeździ. Jednak ten lekko uszkodzony wyświetlacz to nic dobrego, ogółem jazda nie jest komfortowa. Osiedlówka mimo tej mocnej modernizacji jest dużo lepsza niż ta nówka. Szkoda że tutaj pozbyto się wszystkich oryginałów w tych 14-piętrowcach, a jeszcze rok temu były dwa takie bloki (Strzelców 17 i 23) z oryginalnymi licencjami..
Super film!
Super ale zdecydowanie wygrywa Zremb, a lift service mimo że ładna kabina, niefajnie jeździ
A będą wymieniać tutaj te Zremby zmodernizowane przez Lift Service?