Siemanko Na temat podnośników itp dostaję od Was e-maile i wiadomości z zapytaniami praktycznie non-stop, dlatego powstał …
Pobrane z Youtube Naprawa Podnośników, Serwis Podnośników w Warszawie. Podnośniki koszowe to niezwykle praktyczne urządzenia służące do podnoszenia ludzi za pomocą platformy lub kosza, a także hydraulicznego ramienia, nasza firma jest w stanie pomagać w naprawie podnośnika koszowego.
Naprawa żurawi hydraulicznych. Żurawie hydrauliczne, w przeciwieństwie do podnośników, przeznaczone są do podnoszenia i przenoszenia materiałów budowlanych. Wykonujemy pełną regenerację podnośników hydraulicznych. Zajmujemy się takimi naprawami siłowników hydraulicznych jak wymiana tłoczyska w Warszawie. Regeneracja siłowników hydraulicznych – najlepsze uszczelniania sprawdzonej polskiej marki.
Kompleksowa naprawa podnośników. Specjaliści zatrudnieni przez Podnośniki.biz.pl zajmują się kompleksowym serwisem podestów ruchomych przejezdnych wolnobieżnych, Stały serwis podnośników koszowych to gwarancja bezpiecznej i efektywnej pracy operatorów zwyżek. Dlatego nasze usługi naprawy oraz konserwacji dostępne są w naszej firmie mobilnego mechanika, mechanika z dojazdem oraz serwisu.
Naprawa podnośników koszowych. Podnośniki.biz.pl oferuje swoim klientom również takie usługi jak serwis podnośników koszowych oraz podestów nożycowych różnych producentów. Naprawy dźwigów. Naprawa dźwigów i sterowników do urządzeń dźwigowych. Jesteśmy specjalistami w dziedzinie naprawiania dźwigów, Mechanik z Dojazdem.
Related
49 thoughts on “PODNOŚNIKI KOLUMNOWE, ŚRUBOWE I HYDRAULICZNE, CO SIĘ PSUJE, CZYM SIĘ RÓŻNIĄ.”
Siemanko ! Jestem nową jak to nazwałeś mendą w regionie ! 😉 Kiedyś zajadę z piwkiem w ramach podziękowań za przyswojenie nowej wiedzy. 🍻 🍺🍺🍺 Bardzo wciągasz w temat 👌A to dobra cecha. PS Paweł Brzęś – Dorin faktycznie robi dobrą robotę 👌 Wcześniej byłem mendą w branży stolarskiej 😉ok 7lat współpracy za nami😉👌 naprawdę konkretny człowiek Pozdrawiam
W każdej firmie są i tacy i tacy. Krzywdzące jest Twoje podejście do handlowców. W obecnych czasach liczy się jakość oraz obsługa. Klient musi wybrać to z czego będzie korzystał. Pozdrawiam
Ogólnie to skończyłem oglądać jak nazwałeś mnie mendą społeczną, a chciałem obejrzeć co użytkownik ciekawego powie na temat podnośników. Jak nie potrzebujesz sprzedawcy i przedstawiciela handlowego to kupuj części z allegro i zrezygnuj z hurtowni i dostaw towaru pod nos kilka razy dziennie. Eh zawiodłem się…
cześć . w jakiej odległości od bramy wjazdowej masz zamontowane podnośniki. 7 października będę miał montaż i chciałbym się doradzić aby nie popełnić błędu. warsztat ma o głębokości 7,5m. Z góry dziękuję za podpowiedź.
Jesteś wspaniałym człowiekiem który szanuje pracę, ciężko zarobione pieniądze a jednocześnie swoimi filmami pomaga ogarnąć warsztat tym którzy nigdy w nim nie pracowali. Wręcz czuję się atmosferę i zapach warsztatu. Widać na każdym kroku jak ta praca jest dla Ciebie ważna i wiedz że ja każdego dnia przeglądam Twoje filmy i ciągle mi mało😀 Dziękuję za każdą chwilę która poświęcasz dla swoich widzów.
Co sądzisz o nagraniu film dla początkujących w tej branży. Od czego zacząć (jak z ta biurokracja) lepiej spółka zoo czy JDG? Potem jakieś tam (Dofinansowania)… Gdzie i u kogo najlepiej wyposażyć się w sprzet typu podnośniki kolumnowe i nożycowe, sprzet do wulkanizacji, klimatyzacji etc…
Mało tego, a w zasadzie brak takich Vlogow…
Myśle ze dobry pomysł aby zrobić kilka odcinkow na tematy które wspomniałem wyżej.
Kriss mam problem z podnosnikiem dwukolumnowym wreszcie przyszedł czas na podnośnik pomieszczenie po długości 12 metrów szerokie na 6 metrów stopy pod posadzka wysłane 10 lat temu wedle standardów pewnie chińskich ma ten czas. Na chwilę obecną okazało się że przydałby się jakiś kibelek aneks kuchenny na poziomie garażu co wymaga postawienia ścianki i zabrania z długości około 2 metrów pozostanie wtedy 10 metrów o stopy w punkcie bez zmian. Szukałem materiałów na temat prawidłowego ustawiania aut na podnośniku jak wiemy mając 6m auta większy zazwyczaj ciężar to.przod pojazdu podobnie z busem tak jak w twoim filmie każde z aut masz inaczej najechane cześć na słupku środkowym jaguar na linii ppdszybia. W moim przypadku tak jak i większości hobbystów metry2 są na wage złota jak mieszkania w Japonii dlatego prosiłbym Cię o poruszenie tematu jak najechac autem na podnośnik przykładowo 1/3 do 2/3 lub Inaczej na np jaguarze superbie minivanie i busie krótkim bądź sredniaku tak aby łapy przód i tył równoważnyly się dzwigajac podobny ciężar (aby nie.bylo wypadku nic nie spadło nic nie pękło Dodam że z filmów oglądanych sprzedawcy polecają chinczyki dwukolumnowe 5 tonowe bramowe za 5-7 tysięcy netto Z kolei patrząc na mój problem ustawienie ma znaczący wpływ ma ściankę i wielkość pomieszczenia dlatego jakby była możliwość najezdzania na podnośnik 1/3 do 2/3 długości auta najezdzalbym na podnośnik przodem mając z tyłu większą część auta i tym samym pomieszczenie przed przodem auta Proszę wypowiedź się na ten temat czy w DTR podnośnikow są wytyczne jak najezdzac i obciążać łapy podnośnika dzięki pozdrawiam
Super odcinek. Co do podnośników śrubowych pozwolę się z Tobą nie zgodzić. Pracuję na podnośnikach śrubowych od nowości. Podnośniki jadą na 2 zmiany po 8 godzin każda. Dziś mają ponad 20 lat. Pracują bezawaryjne. Ale to są podnośniki, które na dzień dzisiejszy kosztują około 15 tyś PLN. Oczywiście łapka w górę. 😁
Narzędzia z yato i podobne są ok. Trzeba je wymieniać częściej. I dbać o nie. Można raz kupić Mercedes S Klase za 500 tys i śmigać 20 lat na luzie albo co 5 lat kupować zawsze nowocześniejszy sprzęt i taniej będzie.
Osuszacz jest? Możesz postawić bezczelnie drugi zbiornik na końcu nitki powietrznej. Pomaga. Śruba wytrzyma 25- 30 tys godzin do remontu. Wystarczy ci na 10 lat. Uważaj na olej- tylko do śrub. Zamontuj czerpnię powietrza z zewnątrz i wydech pow. chłodzącegolatem na zewnątrz zimą na halę.
werther badziew nigdy w zyciu srubowego wiecej 13 tys W BLOTO , to nie jest wina plytki co mowisz ,dobrze ze mi sie ten podnosnik konczy bo juz mam go dosyc , zmieniam na hydraulikę BASIC lub ten profi-line z gornymi belkami
przerabiałem jakis czas temu podnosik hydraulinczy do aut z chin, ludzie lepiej tego nie kupujcie, ja dowalilem tam wzmocnien na kolumnach, bo byly z blachy 2 moze 2,5mm… juz nie mowie o reszcie, tam nie bylo zabepieczen peknietego weza itp
Siemanko ! Jestem nową jak to nazwałeś mendą w regionie ! 😉 Kiedyś zajadę z piwkiem w ramach podziękowań za przyswojenie nowej wiedzy. 🍻 🍺🍺🍺 Bardzo wciągasz w temat 👌A to dobra cecha.
PS Paweł Brzęś – Dorin faktycznie robi dobrą robotę 👌 Wcześniej byłem mendą w branży stolarskiej 😉ok 7lat współpracy za nami😉👌 naprawdę konkretny człowiek
Pozdrawiam
I wszystko jasne.
Super właśnie sobie dla siebie buduje warsztat dla celów hobbystycznych i szukam podnośnika będę sporadycznie podnasil auto i łódkę do renowacji
W każdej firmie są i tacy i tacy. Krzywdzące jest Twoje podejście do handlowców. W obecnych czasach liczy się jakość oraz obsługa. Klient musi wybrać to z czego będzie korzystał. Pozdrawiam
Robisz wiele roboty dla nas
Daj Profesorze numer konta
ridgid matador też niezniszczalne kute imadła 🙂
Dzięki za ciekawy filmik. Bardzo mi pomógł. Pozdrawiam
Dzięki za kolejny film.
Ogólnie to skończyłem oglądać jak nazwałeś mnie mendą społeczną, a chciałem obejrzeć co użytkownik ciekawego powie na temat podnośników. Jak nie potrzebujesz sprzedawcy i przedstawiciela handlowego to kupuj części z allegro i zrezygnuj z hurtowni i dostaw towaru pod nos kilka razy dziennie. Eh zawiodłem się…
Znam przypadek drogiego podnośnika który nie radził sobie ze sterowaniem. Dwie kolumny osobno napędzane podnosiły jak chciały. Problem niesamowity.
cześć . w jakiej odległości od bramy wjazdowej masz zamontowane podnośniki.
7 października będę miał montaż i chciałbym się doradzić aby nie popełnić błędu.
warsztat ma o głębokości 7,5m.
Z góry dziękuję za podpowiedź.
Szacun za zapał i przedewszystkim za orginalne podejście do tematu bez zbędnego nakrecania makaronu.
Jesteś wspaniałym człowiekiem który szanuje pracę, ciężko zarobione pieniądze a jednocześnie swoimi filmami pomaga ogarnąć warsztat tym którzy nigdy w nim nie pracowali. Wręcz czuję się atmosferę i zapach warsztatu. Widać na każdym kroku jak ta praca jest dla Ciebie ważna i wiedz że ja każdego dnia przeglądam Twoje filmy i ciągle mi mało😀 Dziękuję za każdą chwilę która poświęcasz dla swoich widzów.
Co sądzisz o nagraniu film dla początkujących w tej branży. Od czego zacząć (jak z ta biurokracja) lepiej spółka zoo czy JDG?
Potem jakieś tam (Dofinansowania)…
Gdzie i u kogo najlepiej wyposażyć się w sprzet typu podnośniki kolumnowe i nożycowe, sprzet do wulkanizacji, klimatyzacji etc…
Mało tego, a w zasadzie brak takich Vlogow…
Myśle ze dobry pomysł aby zrobić kilka odcinkow na tematy które wspomniałem wyżej.
Pozdrawiam
Pytanie do posiadaczy podnośnika kolumnowego : jaką macie odległość od bramy wjazdowej do kolumny ?
Dlaczego urządzenie do odpowietrzania nie dotyczy tylnych zacisków audi?
Witam. W przyszłości planuje zakup podnośnika kolumnowego i mam takie pytanko co do ramion czy lepsze są symetryczne czy asymetryczne?
Kriss mam problem z podnosnikiem dwukolumnowym wreszcie przyszedł czas na podnośnik pomieszczenie po długości 12 metrów szerokie na 6 metrów stopy pod posadzka wysłane 10 lat temu wedle standardów pewnie chińskich ma ten czas. Na chwilę obecną okazało się że przydałby się jakiś kibelek aneks kuchenny na poziomie garażu co wymaga postawienia ścianki i zabrania z długości około 2 metrów pozostanie wtedy 10 metrów o stopy w punkcie bez zmian. Szukałem materiałów na temat prawidłowego ustawiania aut na podnośniku jak wiemy mając 6m auta większy zazwyczaj ciężar to.przod pojazdu podobnie z busem tak jak w twoim filmie każde z aut masz inaczej najechane cześć na słupku środkowym jaguar na linii ppdszybia. W moim przypadku tak jak i większości hobbystów metry2 są na wage złota jak mieszkania w Japonii dlatego prosiłbym Cię o poruszenie tematu jak najechac autem na podnośnik przykładowo 1/3 do 2/3 lub Inaczej na np jaguarze superbie minivanie i busie krótkim bądź sredniaku tak aby łapy przód i tył równoważnyly się dzwigajac podobny ciężar (aby nie.bylo wypadku nic nie spadło nic nie pękło Dodam że z filmów oglądanych sprzedawcy polecają chinczyki dwukolumnowe 5 tonowe bramowe za 5-7 tysięcy netto Z kolei patrząc na mój problem ustawienie ma znaczący wpływ ma ściankę i wielkość pomieszczenia dlatego jakby była możliwość najezdzania na podnośnik 1/3 do 2/3 długości auta najezdzalbym na podnośnik przodem mając z tyłu większą część auta i tym samym pomieszczenie przed przodem auta Proszę wypowiedź się na ten temat czy w DTR podnośnikow są wytyczne jak najezdzac i obciążać łapy podnośnika dzięki pozdrawiam
W pracy mamy podnośniki śrubowe wszystkie razem bez problemu podnoszą lokomotywy.
Super temat, obejrzałem to ostatniej minutki
😎😄👌
Super odcinek. Co do podnośników śrubowych pozwolę się z Tobą nie zgodzić. Pracuję na podnośnikach śrubowych od nowości. Podnośniki jadą na 2 zmiany po 8 godzin każda. Dziś mają ponad 20 lat. Pracują bezawaryjne. Ale to są podnośniki, które na dzień dzisiejszy kosztują około 15 tyś PLN. Oczywiście łapka w górę. 😁
W psa ( nie żaden dealer) mamy zwykłą najtańszą bombę do wymiany płynu hamulcowego i nie ma problemów
Chris jesteś zebeściak. Z jajem i bez błędów.
Narzędzia z yato i podobne są ok. Trzeba je wymieniać częściej. I dbać o nie.
Można raz kupić Mercedes S Klase za 500 tys i śmigać 20 lat na luzie albo co 5 lat kupować zawsze nowocześniejszy sprzęt i taniej będzie.
Imadło tylko obrotowe.
Kup sobie imadło hydrauliczno pneumatyczne. To jest códo.Ale niebezpieczne w poniedziałek. I w soboty.
Osuszacz jest?
Możesz postawić bezczelnie drugi zbiornik na końcu nitki powietrznej.
Pomaga.
Śruba wytrzyma 25- 30 tys godzin do remontu.
Wystarczy ci na 10 lat.
Uważaj na olej- tylko do śrub.
Zamontuj czerpnię powietrza z zewnątrz i wydech pow. chłodzącegolatem na zewnątrz zimą na halę.
Lepsze jest wrogiem dobrego. Śruba jest prosta i tania . Hydraulika to delikatna sprawa.
Po co ci 3 różne firmy w podnośnikach?
Profesor oszczędzał na częściach na podnośnik.
dobry mechanik to i na lewarku samochód naprawi….
Prof Chrisie, ty naprawiasz auta, a ja sprężarki powietrzne. Bywam w Białymstoku, mam tam kilku klientów.
Ważna jest wiedza i umiejętności
olej też raz na dwa lata
w śrubówce trzeba czasem wymienić filtr powierza oleju i separator
Dobre .Ok
Nie wspomniałeś nic o spawarkach a widzę butla z argonem stoi
nie przekraczam 200 bar-ów,ale sporadycznie przekraczam.
to właściwie nie przekraczasz,czy przekraczasz?
to tak jak cofnij do tył.
hihihi
Przypominaj o tej zrzutce w każdym filmiku, choćby napisem.
Nikogo nie zmuszasz, a kto chce, to wpłaci.
Chrisie jesteś dobry człowiek ✋😊 pozdrawiam.
U nas mamy w firmie 3 Nussbaumy śrubowe i pod względem obsługi bajka zero problemów i są totalnie bezobsługowe
werther badziew nigdy w zyciu srubowego wiecej 13 tys W BLOTO , to nie jest wina plytki co mowisz ,dobrze ze mi sie ten podnosnik konczy bo juz mam go dosyc , zmieniam na hydraulikę BASIC lub ten profi-line z gornymi belkami
przerabiałem jakis czas temu podnosik hydraulinczy do aut z chin, ludzie lepiej tego nie kupujcie, ja dowalilem tam wzmocnien na kolumnach, bo byly z blachy 2 moze 2,5mm… juz nie mowie o reszcie, tam nie bylo zabepieczen peknietego weza itp
śrubowy podnośnik to lipa
Masz łeb,i to się liczy, narzędzia same nie będą pracować. Pozdro
Podnośnik tylko Ostrowski śrubowe CAR LIFFT
Jak na polskie warunki to ty chłopie już masz warsztat marzeń.
https://kortechpolska.pl/pl/p/rekawice-gumowe-dla-piaskarza-do-piaskarki-kabina/325
Nie żebym reklamował,ale sam na tym robie czasem.W tym sie robi,a nie wtym gównie co przysłali.