FSR Tarpan 239D biorąc pod uwagę założenia konstrukcyjne to istny cyrk na kołach. Zabudowa podnośnika koszowego to już …
Pobrane z Youtube Naprawa Podnośników, Serwis Podnośników w Warszawie. Podnośniki koszowe to niezwykle praktyczne urządzenia służące do podnoszenia ludzi za pomocą platformy lub kosza, a także hydraulicznego ramienia, nasza firma jest w stanie pomagać w naprawie podnośnika koszowego.
Naprawa żurawi hydraulicznych. Żurawie hydrauliczne, w przeciwieństwie do podnośników, przeznaczone są do podnoszenia i przenoszenia materiałów budowlanych. Wykonujemy pełną regenerację podnośników hydraulicznych. Zajmujemy się takimi naprawami siłowników hydraulicznych jak wymiana tłoczyska w Warszawie. Regeneracja siłowników hydraulicznych – najlepsze uszczelniania sprawdzonej polskiej marki.
Kompleksowa naprawa podnośników. Specjaliści zatrudnieni przez Podnośniki.biz.pl zajmują się kompleksowym serwisem podestów ruchomych przejezdnych wolnobieżnych, Stały serwis podnośników koszowych to gwarancja bezpiecznej i efektywnej pracy operatorów zwyżek. Dlatego nasze usługi naprawy oraz konserwacji dostępne są w naszej firmie mobilnego mechanika, mechanika z dojazdem oraz serwisu.
Naprawa podnośników koszowych. Podnośniki.biz.pl oferuje swoim klientom również takie usługi jak serwis podnośników koszowych oraz podestów nożycowych różnych producentów. Naprawy dźwigów. Naprawa dźwigów i sterowników do urządzeń dźwigowych. Jesteśmy specjalistami w dziedzinie naprawiania dźwigów, Mechanik z Dojazdem.
Related
40 thoughts on “ze strachu można narobić w gaci… Tarpan 239D podnośnik koszowy”
Mam nadzieję ,że w kolekcji pojawi się jelcz albo star asenizacyjny i też będziesz go demonstrował…. pozdrowienia od wypożyczalni przyczep z szyszkowej..
Można się pośmiać i poszydzic a potem popatrzeć na ceny obecnych sprzętów tego typu, zwłaszcza takich o podwyższonej mobilności, ceny w setkach tys.zl😉, a robią to samo co taki Tarpan.,
szukam od dwóch lat Tarpana ale z przesuwaną ścianą grodziową, jeśli ktoś chce oddać w dobre ręce, wręcz do pasjonata tych właśnie samochodów, proszę o kontakt, gwarantuje nowe życie. Też proszę o jakiekolwiek informacje, czy to jakiś sąsiad ma czy gdzieś sobie wrasta. Na pewno takiej informacji nie potraktuje obojętnie.
Jak masz tylko narzekac,to lepiej nie zamieszczaj swoich wypocin,pomysl tylko o latach w jakich produkowalo sie te samochody,kiedy wszystkiego brakowalo,dobrze ze byl taki samochod i nie musialo sie robic wszystkiego z drabiny,dostaje roztroju zaladka,sluchajac twoich wypierdzin,uspokuj sie facet.
Teraz sobie pomyślcie że ktoś kiedyś miał taką pracę. Z fabryki w Poznaniu musiał dostarczyć Tarpana do Koszalina na montaż podnośnika i potem do klienta w Bieszczadach.
hhhmmm mam świra na punkcie motywacji i to nie koniecznie dzisiejszej, lubi te złomki i gruzy tak jaak ty! Nooo cóż dorastałem w latach 80ch ubiegłego wieku więc ten gen złomów mam we krwi! mało tego mieszkałem w Kobylnicy koło Gruszczyna gdzie przez las było do fabryki Tarpana w Antoninku pod Poznaniem więc mogę opowiedzieć historie Tarpana, produkcji i zakupów części pod brama Tarpana! dziś tam już jest fabryka VW ale sentyment nie wiem do czego i dlaczego istnieje . Jedno jest pewne każdy egzemplarz Tarpana był inny niepowtarzalny i nie wymiarowy! Mam ciekawą historie serwisową obierania nowego auta z placu ale to nie na dziś wiec czekam na następne odcinki
Brak kultury pracy tego silnika wywodzi się przynajmniej z tego, że jest to silnik z traktora. VW za to stworzył silnik, który też nie ma kultury pracy tylko, że był tworzony z myślą o samochodach osobowych. Mam tu na myśli silnik 1.9TDI co w zamyśle pewnie miało znaczyć T – tłucze D – dymi I – irytuje.
Tomasz…. Jak ja Cię szanuję… Pasja ponad i przeciwko wszytkiemu… Nawet zdrowemu rozsądkowi… Ja to wszystko kocham tak samo…🙃 Życzę jak najlepiej, powodzenia.
Przez to że musieli przekonstruować przednie zawieszenie, wyeliminowali jedną z głównych wad Tarpana, czyli mało trwałe zawieszenie z Warszawy.Oprócz Ursusa C 360-3p ten silnik był stosowany też w bułgarskich wózkach widłowych DV 1661. To był silnik na licencji Perkinsa. Jeździłbym takim Tarpanem.
Panie Graczyk 10 metrów to jet pikuś , to tyle co dłuższa drabina trzy segmentowa, jazda to się zaczyna od 21 metrów chociaż nie jest tak jeszcze ciekawie jak na 32 metrach , wtedy się czujesz jak spławik na wędce przed wyrzutem , polecam przynajmniej raz w życiu spróbować 😉
Coooooo takiego takie gówno w tyn porządnym samochodzie bo ja wbrew wszystkim TARPANA uważam za Porządnym samochodzie dla mnie silnk perkinsa 3p to gigantyczne GÓWNO po prostu GÓWNIANY SILNIK I DO DUPY JA BYM TEN SILNKI DAŁ NA SZROT ANIE DO SAMOCHODÓW CZY TRAKTORÓW
Cóż za przypadek…
lepiej w dobrego drona zainwestować (np. DJI mini 2) i pewnie tańszy niż tarpan
Mam ten podnośnik 😀 zwrócił się już z 20 razy!
A gdzie szelki bezpieczeństwa w koszu na wysokości !? o Udeta nie pytam przy takim zabytku
Co na filmie robi Rutkowski tzw. detektyw?
Mam nadzieję ,że w kolekcji pojawi się jelcz albo star asenizacyjny i też będziesz go demonstrował…. pozdrowienia od wypożyczalni przyczep z szyszkowej..
Dźwignie to chyba z cyklopa hehe obracają sie razem z kabina
Ala jaja, pamiętam te auta ze swojego dzieciństwa hehe obsługiwał oświetlenie na ulicach równolegle ze staram. To były lata 80te
mow co chcesz ale dzwiek silnika super
Można się pośmiać i poszydzic a potem popatrzeć na ceny obecnych sprzętów tego typu, zwłaszcza takich o podwyższonej mobilności, ceny w setkach tys.zl😉, a robią to samo co taki Tarpan.,
Jeździłem podnośnikiem na Lublinie. Też zapewniał dużo wrażeń 😂
Fu lajke tejke kowe
Zaprezentuj kiedyś wszystkie podnośniki które masz.👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍🚦🚦🚦🚦🚦🚦
Budynki niby opuszczone a oświetlenie sprawne 😂 chętnie bym obejrzał coś więcej o ursusie
💥👌🙌👏
Czemu kogut nie włączony ????
Fajny
szukam od dwóch lat Tarpana ale z przesuwaną ścianą grodziową, jeśli ktoś chce oddać w dobre ręce, wręcz do pasjonata tych właśnie samochodów, proszę o kontakt, gwarantuje nowe życie. Też proszę o jakiekolwiek informacje, czy to jakiś sąsiad ma czy gdzieś sobie wrasta. Na pewno takiej informacji nie potraktuje obojętnie.
09:14 jak na Alternatywach kiedy dr "podglądał Balcerkową"
Czy to ten od @Irytujący Historyk ?
Za ten hajs z yt, za cholere bym tam nie wszedl 😬
Jak masz tylko narzekac,to lepiej nie zamieszczaj swoich wypocin,pomysl tylko o latach w jakich produkowalo sie te samochody,kiedy wszystkiego brakowalo,dobrze ze byl taki samochod i nie musialo sie robic wszystkiego z drabiny,dostaje roztroju zaladka,sluchajac twoich wypierdzin,uspokuj sie facet.
Teraz sobie pomyślcie że ktoś kiedyś miał taką pracę. Z fabryki w Poznaniu musiał dostarczyć Tarpana do Koszalina na montaż podnośnika i potem do klienta w Bieszczadach.
Szkoda że Tarpan Diesel nie miał seryjnie montowanego silnika 4C90, lub w latach 90-tych XUD9. Diesel s traktora to była PRLowska prowizorka.
Czy to ma badania udt
chciałby takie cóś
Nie jest to do końca ursus bo to licencyjny silnik perkinsa też montowany w Ursusie c360 3p lub massey ferguson 255 czy różne wózki widłowe
hhhmmm mam świra na punkcie motywacji i to nie koniecznie dzisiejszej, lubi te złomki i gruzy tak jaak ty! Nooo cóż dorastałem w latach 80ch ubiegłego wieku więc ten gen złomów mam we krwi! mało tego mieszkałem w Kobylnicy koło Gruszczyna gdzie przez las było do fabryki Tarpana w Antoninku pod Poznaniem więc mogę opowiedzieć historie Tarpana, produkcji i zakupów części pod brama Tarpana! dziś tam już jest fabryka VW ale sentyment nie wiem do czego i dlaczego istnieje . Jedno jest pewne każdy egzemplarz Tarpana był inny niepowtarzalny i nie wymiarowy! Mam ciekawą historie serwisową obierania nowego auta z placu ale to nie na dziś wiec czekam na następne odcinki
Jeden z lepszych kanałów w tej tematyce i bardzo dobry prowadzący.
Ja tam Cie Tomek bardzo lubię,ale faktycznie w tym kasku wyglądasz jak… 😛
Tarpan na ciepło pali na widok Graczyka. Wielki Szacunek wobec Pana Tomasza za to co robi i jak robi.
Ja to chyba jestem jakiś dziwny, bo mnie się ten Tarpan podoba 👍 Film – tak samo.
Brak kultury pracy tego silnika wywodzi się przynajmniej z tego, że jest to silnik z traktora. VW za to stworzył silnik, który też nie ma kultury pracy tylko, że był tworzony z myślą o samochodach osobowych. Mam tu na myśli silnik 1.9TDI co w zamyśle pewnie miało znaczyć T – tłucze D – dymi I – irytuje.
Czerwony kapturek w kasku ☺️
Żeby te podpory się wysuwaly na boki to już by był sztos w tym aucie. Ale poziomica robi robote.
Tomasz…. Jak ja Cię szanuję…
Pasja ponad i przeciwko wszytkiemu… Nawet zdrowemu rozsądkowi…
Ja to wszystko kocham tak samo…🙃
Życzę jak najlepiej, powodzenia.
jeździłem kiedyś tarpanem skrzyniowym 239d prędkość maksymalna tego pojazdu wynosiła 60km/h wibracje i ten dzwięk silnika nie da się zapomnieć
Przez to że musieli przekonstruować przednie zawieszenie, wyeliminowali jedną z głównych wad Tarpana, czyli mało trwałe zawieszenie z Warszawy.Oprócz Ursusa C 360-3p ten silnik był stosowany też w bułgarskich wózkach widłowych DV 1661. To był silnik na licencji Perkinsa. Jeździłbym takim Tarpanem.
Panie Graczyk 10 metrów to jet pikuś , to tyle co dłuższa drabina trzy segmentowa, jazda to się zaczyna od 21 metrów chociaż nie jest tak jeszcze ciekawie jak na 32 metrach , wtedy się czujesz jak spławik na wędce przed wyrzutem , polecam przynajmniej raz w życiu spróbować 😉
Coooooo takiego takie gówno w tyn porządnym samochodzie bo ja wbrew wszystkim TARPANA uważam za Porządnym samochodzie dla mnie silnk perkinsa 3p to gigantyczne GÓWNO po prostu GÓWNIANY SILNIK I DO DUPY JA BYM TEN SILNKI DAŁ NA SZROT ANIE DO SAMOCHODÓW CZY TRAKTORÓW