Loading…

Naprawa Podnośników i Windy

Naprawa Podnośników, Serwis Podnośników, Naprawa Podnośnika Koszowego,
Kontakt

ze strachu można narobić w gaci… Tarpan 239D podnośnik koszowy



FSR Tarpan 239D biorąc pod uwagę założenia konstrukcyjne to istny cyrk na kołach. Zabudowa podnośnika koszowego to już …

Pobrane z Youtube Naprawa Podnośników, Serwis Podnośników w Warszawie. Podnośniki koszowe to niezwykle praktyczne urządzenia służące do podnoszenia ludzi za pomocą platformy lub kosza, a także hydraulicznego ramienia, nasza firma jest w stanie pomagać w naprawie podnośnika koszowego.

Naprawa żurawi hydraulicznych. Żurawie hydrauliczne, w przeciwieństwie do podnośników, przeznaczone są do podnoszenia i przenoszenia materiałów budowlanych. Wykonujemy pełną regenerację podnośników hydraulicznych. Zajmujemy się takimi naprawami siłowników hydraulicznych jak wymiana tłoczyska w Warszawie. Regeneracja siłowników hydraulicznych – najlepsze uszczelniania sprawdzonej polskiej marki.

Kompleksowa naprawa podnośników. Specjaliści zatrudnieni przez Podnośniki.biz.pl zajmują się kompleksowym serwisem podestów ruchomych przejezdnych wolnobieżnych, Stały serwis podnośników koszowych to gwarancja bezpiecznej i efektywnej pracy operatorów zwyżek. Dlatego nasze usługi naprawy oraz konserwacji dostępne są w naszej firmie mobilnego mechanika, mechanika z dojazdem oraz serwisu.

Naprawa podnośników koszowych. Podnośniki.biz.pl oferuje swoim klientom również takie usługi jak serwis podnośników koszowych oraz podestów nożycowych różnych producentów. Naprawy dźwigów. Naprawa dźwigów i sterowników do urządzeń dźwigowych. Jesteśmy specjalistami w dziedzinie naprawiania dźwigów, Mechanik z Dojazdem.

40 thoughts on “ze strachu można narobić w gaci… Tarpan 239D podnośnik koszowy

  1. Można się pośmiać i poszydzic a potem popatrzeć na ceny obecnych sprzętów tego typu, zwłaszcza takich o podwyższonej mobilności, ceny w setkach tys.zl😉, a robią to samo co taki Tarpan.,

  2. szukam od dwóch lat Tarpana ale z przesuwaną ścianą grodziową, jeśli ktoś chce oddać w dobre ręce, wręcz do pasjonata tych właśnie samochodów, proszę o kontakt, gwarantuje nowe życie. Też proszę o jakiekolwiek informacje, czy to jakiś sąsiad ma czy gdzieś sobie wrasta. Na pewno takiej informacji nie potraktuje obojętnie.

  3. Jak masz tylko narzekac,to lepiej nie zamieszczaj swoich wypocin,pomysl tylko o latach w jakich produkowalo sie te samochody,kiedy wszystkiego brakowalo,dobrze ze byl taki samochod i nie musialo sie robic wszystkiego z drabiny,dostaje roztroju zaladka,sluchajac twoich wypierdzin,uspokuj sie facet.

  4. Teraz sobie pomyślcie że ktoś kiedyś miał taką pracę. Z fabryki w Poznaniu musiał dostarczyć Tarpana do Koszalina na montaż podnośnika i potem do klienta w Bieszczadach.

  5. hhhmmm mam świra na punkcie motywacji i to nie koniecznie dzisiejszej, lubi te złomki i gruzy tak jaak ty! Nooo cóż dorastałem w latach 80ch ubiegłego wieku więc ten gen złomów mam we krwi! mało tego mieszkałem w Kobylnicy koło Gruszczyna gdzie przez las było do fabryki Tarpana w Antoninku pod Poznaniem więc mogę opowiedzieć historie Tarpana, produkcji i zakupów części pod brama Tarpana! dziś tam już jest fabryka VW ale sentyment nie wiem do czego i dlaczego istnieje . Jedno jest pewne każdy egzemplarz Tarpana był inny niepowtarzalny i nie wymiarowy! Mam ciekawą historie serwisową obierania nowego auta z placu ale to nie na dziś wiec czekam na następne odcinki

  6. Brak kultury pracy tego silnika wywodzi się przynajmniej z tego, że jest to silnik z traktora. VW za to stworzył silnik, który też nie ma kultury pracy tylko, że był tworzony z myślą o samochodach osobowych. Mam tu na myśli silnik 1.9TDI co w zamyśle pewnie miało znaczyć T – tłucze D – dymi I – irytuje.

  7. Tomasz…. Jak ja Cię szanuję…
    Pasja ponad i przeciwko wszytkiemu… Nawet zdrowemu rozsądkowi…
    Ja to wszystko kocham tak samo…🙃
    Życzę jak najlepiej, powodzenia.

  8. Przez to że musieli przekonstruować przednie zawieszenie, wyeliminowali jedną z głównych wad Tarpana, czyli mało trwałe zawieszenie z Warszawy.Oprócz Ursusa C 360-3p ten silnik był stosowany też w bułgarskich wózkach widłowych DV 1661. To był silnik na licencji Perkinsa. Jeździłbym takim Tarpanem.

  9. Panie Graczyk 10 metrów to jet pikuś , to tyle co dłuższa drabina trzy segmentowa, jazda to się zaczyna od 21 metrów chociaż nie jest tak jeszcze ciekawie jak na 32 metrach , wtedy się czujesz jak spławik na wędce przed wyrzutem , polecam przynajmniej raz w życiu spróbować 😉

  10. Coooooo takiego takie gówno w tyn porządnym samochodzie bo ja wbrew wszystkim TARPANA uważam za Porządnym samochodzie dla mnie silnk perkinsa 3p to gigantyczne GÓWNO po prostu GÓWNIANY SILNIK I DO DUPY JA BYM TEN SILNKI DAŁ NA SZROT ANIE DO SAMOCHODÓW CZY TRAKTORÓW

Dodaj komentarz

Zadzwoń!